Retourneren & klachten

Retourneren

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Klachten

We streven altijd naar de beste kwaliteit, maar mocht het een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling of dat er iets is misgegaan met de bezorging, neem dan contact met ons op: klik hier

We zullen dan samen kijken naar een gepaste oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."